Solicitare de oferte – Achizitie papetarie
Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Accelerator Digital+ | ID MySMIS: 142698 | Contract: POCU/860/3/12/142698
SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
E-mail: [email protected] | [email protected]
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Titlul proiectului: |
Accelerator Digital |
ID MySMIS: |
142698 |
Linia de finantare: |
Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020 Axa Prioritara 3 “Locuri de munca pentru toti” |
Denumirea contractului de achizitie: |
Achizitie papetarie pentru efectuarea activitatii SA 1.1, 2.1, 3.1, 4.1, 5.1 |
Descrierea obiectului contractului: |
Cheltuieli cu achizitia de papetarie pentru implementarea activitatilor proiectului. Denumirea produselor care se doresc a fi achizitionate sunt:
|
Cod CPV: |
30197643-5 | Hartie pentru fotocopiatoare 30199230-1 | Plicuri 30192700-8 | Papetarie |
Tip contract: |
Furnizare de produse |
Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici: |
Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA. Va fi ofertat pretul unitar. Lista indicativa cu itemii/produsele care fac obiectul ofertei poate fi obtinuta prin e-mail/la sediul achizitorului in urma unei solicitari. |
Locul de transmitere a ofertelor: |
Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 28.10.2022, ora 10:00 . |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: |
Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic |