Solicitare de oferte – Achizitie licente pentru software de productivitate MS Office
Proiect cofinanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Accelerator Digital+ | ID MySMIS: 142698 | Contract: POCU/860/3/12/142698
SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
E-mail: [email protected] | [email protected]
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Titlul proiectului: |
Accelerator Digital |
ID MySMIS: |
142698 |
Linia de finantare: |
Programul Operational Capital Uman 2014 – 2020 Axa Prioritara 3 “Locuri de munca pentru toti” |
Denumirea contractului de achizitie: |
Achizitie licente software de productivitate MS Office |
Descrierea obiectului contractului: |
Furnizare licente software de productivitate pentru realizarea activitatilor de selectie si inregistrare participanti/IMM (SA 2.1) si de constientizare privind formarea profesionala continua (SA 3.1), cu urmatoarele caracteristici: – Tip aplicatie: Office – Versiune: Office Home and Business – An: 2021 – Valabilitate: Nelimitat – Pachet office: Word, Excel, PowerPoint,Outlook – Nr. utilizatori/dispozitive: 2 |
Cod CPV: |
48310000-4 | Pachete software pentru creare de documente |
Tip contract: |
Furnizare de produse |
Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici: |
Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA. |
Locul de transmitere a ofertelor: |
Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 11.11.2022, ora 12:00 . |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: |
Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic |