Solicitare de oferte evenimente Romania
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Smart-Up Diaspora | ID MySMIS: 107495 | Contract: POCU/89/3/7/107495
SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected]
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7/107495– Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei cu urmatoarele date:
Obiectul contractului: | Organizarea de evenimente de informare a opiniei publice cu privire la demararea si oportunitatile proiectului in Romania.
Numar evenimente estimate: 3 Locatii: Cluj-Napoca, Targu Mures, Sibiu Cerinte: – organizarea a 3 evenimente in locatiile mentionate mai sus – constituirea unui numar de minim 50 de persoane participante/eveniment – asigurare guest speaker/eveniment – asigurare sala evenimente si logistica/eveniment – asigurare servicii protocol (gustare/catering etc.) pentru participanti/eveniment – toate artefactele de comunicare sunt realizate la nivel profesionist – proiectul e prezent pe canale de comunicare relevante proprii – respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire. |
Cod CPV: | 79952000-2 |
Tip contract: | Servicii organizare de evenimente |
Buget total (LEI, fara TVA) | 7.500 lei |
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: | Completarea unui formular de oferta (Formular 1) cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, conform modelului anexat. |
Locul de trimitere a ofertelor: | Prin email – [email protected] pana la termenul limita: 31.01.2018, ora 16:00 .
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: | Prin email – [email protected] pana la termenul limita: 31.01.2018, ora 16:00 .
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca |
MODEL DE FORMULAR
OFERTANTUL
Denumirea:
Adresa:
CUI/CIF:
SCRISOARE DE OFERTA
Catre:
Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Ca urmare a invitatiei dumneavoastra privind trimiterea unei oferte comerciale informative, neangajante, in cadrul procesului de prospectare a pietei, pentru proiectul cu titlul SMART-UP DIASPORA (propus spre finantare, apel – POCU/89/3/7/107495- Diaspora Start-up), in vederea planificarii achizitiei, va transmitem oferta noastra, dupa cum urmeaza:
Obiectul contractului de achiziţie: | Organizarea de evenimente de informare a opiniei publice cu privire la demararea si oportunitatile proiectului in Romania.
Numar evenimente estimate: 3 Locatii: Cluj-Napoca, Targu Mures, Sibiu Raspuns la cerinte: – vom organiza 3 evenimente in locatiile mentionate mai sus – vom constitui un numar de minim 50 de persoane participante/eveniment – vom asigura guest speaker/eveniment – vom asigura sala evenimente si logistica/eveniment – vom asigura servicii protocol (gustare/catering etc.) pentru participanti/eveniment – toate artefactele de comunicare vor fi realizate la nivel profesionist – participantii vor fi corect identificati si valorificati – proiectul va fi prezent pe canale de comunicare relevante proprii – respectarea schemei de lucru, a datelor calendaristice prestabilite sau in curs de stabilire. |
Tip contract: | Servicii de organizare evenimente |
Pret ofertat (LEI, fara TVA) : |
|
Avem speranta ca oferta noastra este corespunzatoare si va satisface cerintele.
Data completarii:
Cu stima,
Ofertant,
………………………………………..
(semnatura autorizata)