Solicitare de oferte – lucrari de renovare
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Competactiv+ | ID MySMIS: 127968 | Contract: POCU/464/3/12/127968
SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected] | [email protected]
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Titlul proiectului: | Competactiv+ |
ID MySMIS: | 127968 |
Linia de finanţare: | Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020 Axa prioritară 3 „Locuri de munca pentru toți” |
ID Dosar Achizitie | 3271631240 |
Denumirea contractului de achiziţie: | Lucrari amenajare interioara, renovare, reparatii generale |
Descrierea obiectului contractului: | Lot 1Lucrari de reparatii generale si renovare, consolidare
– reparatie instalatie pluviala (aprox 15 ml) – reparatie/renovare fatada intrare – reparatie invelitoare acoperis Lot 2 Lucrari pentru amenajare interioara birou proiect si anexe – Montaj parchet cu lucrari anexe la stratul suport şi şapa autonivelantă – suprafata 42 mp) – Reparaţii ziduri interioare şi lucrări anexe ( remedieri zidarie, igienizare, tratament eliminare mucegai) ; Finisaj glet interior, vopsitorie – suprafata renovabila (pereti + tavan) – 255 mp – Lucrari anexe – mutare mobila, igienizarea spatiului Lucrari pentru amenajare interioara birouri proiect, spatii de formare profesionala, spatii comune – pe o suprafata de 135 mp: – Renovare plafon tavan casetat/fix Lot 3 Consolidare structura de rezistenta acoperis |
Cod CPV: | 45453000-7 Lucrări de reparaţii generale şi de renovare45450000-6 Alte lucrări de finisare a construcţiilor
45453100-8 Lucrări de renovare 79931000-9 Servicii de decoraţiuni interioare |
Tip contract: | Lucrări |
Locul de trimitere a ofertelor: La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca sau prin email – [email protected] pana la termenul limita: 10.05.2021, ora 16:00 .
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta cu pretul total ofertat in lei, fara TVA, Anexarea unui deviz de lucrari.
Trmiterea formularului si devizului la datele de contact de mai jos:
Date de contact si modul de obtinere a informatiilor suplimentare:
La sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca sau prin email – [email protected]
Ofertantii interesati sunt invitati la sediul asociatiei in vederea evaluarii lucrarilor si a obtinerii informatiilor detaliate necesare (in zilele lucratoare program 08.00 – 16.00).