Solicitare de oferte – echipamente IT (calculatoare portabile, monitoare video, echipamnete periferice de tip mouse)

Proiect cofinanţat din Fondul Social European+, prin Programul Educatie si Ocupare 2021 – 2027SIS-START INTREPRINDERE IN MEDIUL URBAN | ID MySMIS: 311492 | Contract: PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

E-mail: [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului: SIS-START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN
ID MySMIS:311492
Linia de finantare:Programul Educatie si Ocupare, Apel:PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_52-Sprijin pentru infiintarea de intreprinderi sociale in mediul urban – Regiuni mai putin dezvoltate
Denumirea contractului de achizitie:
Achizitie echipamante IT in cadrul proiectului SIS – START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN:
– 2 calculatoare portabile de tip laptop
– 2 monitoare video
– 2 echipamente periferice de tip mouse
Descrierea obiectului contractului:
Achizitie echipamante IT cu urmatoarele caracteristici minime:
 
2 calculatoare portabile de tip laptop:
– Stocare min 1TB
– Stocare separata pe SSD 512GB
– Memorie RAM min 16 GB DDR4
– Ecran min 14 inch
– Procesor 10nm
– Frecventa Turbo Boost 4,7 Ghz
– Sistem de operare Windows sau echivalent
– Camera video web integrata
 
2 monitoare video:
–  Diagonala minim 34”
–  Porturi conectivitate: 2 x HDMI, 1 x Display Port, USB
 
2 echipamente periferice de tip mouse:
– Tehnologie: wireless
Cod CPV:
30213100-6 | Computere portabile
32323100-4 | Monitoare video-color
30237410-6 | Mouse pentru computer
Tip contract:
Furnizare.
Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:
Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA.
Locul de transmitere a ofertelor:Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 28.08.2024, ora 16:00 .
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare:Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic