PLĂȚI COVID-19

4 pași pentru transmiterea documentelor

1. CÂND TRANSMITEM ?

Începând cu data de 1 Aprilie 2020

2. CUM TRANSMITEM ?

Prin e-mail la adresa [email protected]  , daca sunteti cu sediul de judetul Cluj -Alte judete in atasament (email-covid)

3. UNDE TRANSMITEM ?

 La agențiile teritoriale pentru plati si inspectie sociala, unde este inregistrat sediul social al persoanei juridice/fizice care si-a întrerupt activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2 (vezi pct.2)

4. CE TRANSMITEM ?

·   Pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) și familiale (IF),profesii liberale (PF)

    Fisierul complet va contine: cererea semnata + copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al PFA,II,IF,PF, dupa caz

·   Pentru persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe

descarcă cerere PFA, descarcă declarație pe propria răspundere PFA

Fișierul complet va conține: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei + copie după un contract de drepturi de autori și drepturi conexe din ultimele 3 luni anterior declanșării stării de urgență

Fișierul complet va contine: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei

🔉🔉🔉🔉🔉🔝🔛APM ofera tuturor firmelor consultanta gratuita pentru intocmirea documentelor si transmiterea acestora catre AJOFM, respectiv,AJPIS Cluj.
Solicitarile se pot transmite pe adresa de email: [email protected].