PLĂȚI COVID-19
4 pași pentru transmiterea documentelor
1. CÂND TRANSMITEM ?
Începând cu data de 1 Aprilie 2020
2. CUM TRANSMITEM ?
Prin e-mail la adresa [email protected] , daca sunteti cu sediul de judetul Cluj -Alte judete in atasament (email-covid)
3. UNDE TRANSMITEM ?
La agențiile teritoriale pentru plati si inspectie sociala, unde este inregistrat sediul social al persoanei juridice/fizice care si-a întrerupt activitatea ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2 (vezi pct.2)
4. CE TRANSMITEM ?
· Pentru persoane fizice autorizate (PFA), întreprinderi individuale (II) și familiale (IF),profesii liberale (PF)
Fisierul complet va contine: cererea semnata + copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al PFA,II,IF,PF, dupa caz
· Pentru persoanele fizice care obțin venituri exclusiv din drepturile de autor și drepturile conexe
descarcă cerere PFA, descarcă declarație pe propria răspundere PFA
Fișierul complet va conține: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei + copie după un contract de drepturi de autori și drepturi conexe din ultimele 3 luni anterior declanșării stării de urgență
Fișierul complet va contine: cererea semnata+copie CI +declaratia pe propria raspundere semnata + extras de cont al persoanei
🔉🔉🔉🔉🔉🔝🔛APM ofera tuturor firmelor consultanta gratuita pentru intocmirea documentelor si transmiterea acestora catre AJOFM, respectiv,AJPIS Cluj.
Solicitarile se pot transmite pe adresa de email: [email protected].