Solicitare de oferte – Platforma digitala

Proiect cofinanţat din Fondul Social European+, prin Programul Educatie si Ocupare 2021 – 2027 “SIS-START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN” | ID MySMIS: 311492 | Contract: PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_A52

SOLICITARE DE OFERTE

Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj

Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca

E-mail: [email protected] | [email protected]

Telefon: 0264.430.148

CIF: 5626227

Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in vederea realizarii achizitiei cu urmatoarele date:

Titlul proiectului:SIS-START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN”
ID MySMIS:311492
Linia de finantare:Programul Educatie si Ocupare, Apel:PEO/103/PEO_P4/OP4/ESO4.1/PEO_52-Sprijin pentru infiintarea de intreprinderi sociale in mediul urban – Regiuni mai putin dezvoltate
Denumirea contractului de achizitie:
Platforma electronica pentru implementarea activitatilor proiectului SIS – START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN “SIS – START INTREPRINDERE SOCIALA IN MEDIUL URBAN
Descrierea obiectului contractului:
Platforma va avea urmatoarele 6 functii/module:
 
1) Modul Grup Tinta (preinscriere, inregistrare, statistici, gestionare, raportare)
2) Modul Formare Profesionala (planificare/definire cursuri, examene, alocare grup tinta la activitati, alocare experti la activitati, anexare documente justificative, statistici, gestionare)
3) Modul Consiliere (planificare/definire activitati de consiliere, alocare persoane din grupul tinta la activitati, mentinere baze de date cu persoane participante la activitati)
4) Modul Concurs planuri de afaceri
-Realizare si depunere planuri de afaceri (planuri de afaceri particularizate pe conditiile ghidului si conform structurii solicitate de finantator, simulare punctaj, definire intervale depunere)
-Evaluare planuri de afaceri (aplicatie particularizata pe conditiile ghidului, gestionarea procesului de evaluare, punctaj in evaluare, ierarhizare)
5) Modul Monitorizare si Elaborare (definire activitati de monitorizare, planificare calendaristica, anexare documente justificative, comunicare cu grupul tinta/beneficiarii de minimis, generare rapoarte)
6) Modul Sustenabilitate (functionalitatile modulului de monitorizare in forma simplificata pentru monitorizarea beneficiarilor si a indicatorilor de sustenabilitate)
 
Alte caracterisitici ale produsului:
-Arhitectura multi-utilizator
-Interfata web-based
-Accesare prin internet
-Securizare a schimbului de date
-Copii de siguranta a datelor
-Trafic de date (upload/download): nelimitat
-Spatiu de stocare: minim 100GB
-Instruirea echipei cu privire la utilizare
-Serviciul de punere la dispozitie de catre furnizorul licentei de utilizare a platformei acopera perioada de implementare si sustenabilitate a proiectului + o perioada suplimentara de minim trei luni.
Cod CPV:
30211300-4 | Platforme informatice
Tip contract:
Furnizare
Formalitati care trebuie indeplinite de operatorii economici:
Completarea unui formular de oferta cu pretul ofertat in lei, fara TVA.
Locul de transmitere a ofertelor:Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 11.09.2024, ora 12:00 .
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare:Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic