Solicitare de oferte – serviciu web externalizat/ platforma electronica de tip serviciu web pentru sprijinul implementarii activitatilor proiectului
Proiect cofinanţat din Fondul Social European , prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020
Competactiv+ | ID MySMIS: 127968 | Contract: POCU/464/3/12/127968
SOLICITARE DE OFERTE
Achizitorul: Asociatia Patronilor si Meseriasilor Cluj
Adresa: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083, Cluj-Napoca
Email: [email protected]
Telefon: 0264.430.148
CIF: 5626227
Invita operatorii economici interesati sa depuna oferte comerciale, in cadrul procesului de prospectare a pietei pentru proiectul cu titlul Competactiv+, in vederea planificarii si realizarii achizitiei cu urmatoarele date:
Titlul proiectului: | Competactiv+ |
ID MySMIS: | ID MySMIS: 127968 | Contract: POCU/464/3/12/127968 |
Linia de finanţare: | Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020 |
Denumirea contractului de achiziţie: | Serviciu web externalizat/ platforma electronica de tip serviciu web pentru sprijinul implementarii activitatilor proiectului |
Descrierea obiectului contractului: | Serviciul va avea urmatoarele functii:- Managementul grupului tinta (inregistrare, statistici, gestionarea documentelor suport)
– Management de documente – Managementul activitatilor (sarcini, activitati de proiect) – Managementul timpului (Calendar comun, Verificare Pontaje) – Comunicare interna (Forum, Anunturi interne) – Management financiar – Managementul achizitiilor – Accesibila prin interfata web Alte caracteristici ale serviciului: – Arhitectura multi-utilizator – Interfata web-based – Accesare prin Internet – Securizare a schimbului de date prin criptare https – Externalizarea procesării și stocării informației prin Internet pe serverele furnizorului de servicii – Gestionarea infrastructurii hardware de catre furnizor – Copii de siguranta ale datelor Serviciul se utilizeaza prin punerea la dispozitie de catre furnizor a aplicatiei si infrastrucurii hardware externalizate, pe perioada de derulare a proiectului. Servicii de infrastructura si gestiunea acesteia – functionarea aplicatiei pe echipamentul furnizorului, stocare in cloud Mentenanta hardware si software in sarcina furnizorului Instruirea echipei cu privire la utilizare Spatiu stocare : minim 100 GB. Trafic de date (upload/download): nelimitat |
Cod CPV: | 72000000 Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta
72416000 Furnizori de servicii de aplicatii 72310000 Servicii de procesare de date |
Tip contract: | Servicii |
Formalitati care trebui indeplinite de operatorii economici: Completarea unui formular de oferta cu pretul total ofertat in lei, fara TVA.
Locul de trimitere a ofertelor: Prin email – [email protected] pana / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca – termen limita 02.02.2020
Modul de obtinere a informatiilor suplimentare: Prin email – [email protected] / la sediul achizitorului: str. Avram Iancu, nr. 52, 400083 Cluj-Napoca / telefonic
Descarca model oferta